کاشت ابروی طبیعی به روش FUT

کاشت ابروی طبیعی به روش FUT

انواع روش های کاشت ابرو :

  • کاشت ابرو به روشFUT
  • کاشت ابرو به روش SUT
  • کاشت ابرو به روش FIT

با توجه به انواع روش های کاشت ابرو،مزایا و معایبی که بعد از گذشت چندین سال تجربه به دست آمده ،ما در کلینیک کاشت شیرزادگان در اهواز روش کاشت ابرو FUT را برای  زیبا جویان عزیزمان انجام می دهیم.

کاشت ابرو به روش FUT در کلینیک کاشت مو شیـــــرزادگان در اهواز، به صورت کاملا اصولی و تحت نظارت مستقیم خانم شیـــــرزادگان انجام می شود. 

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین تخفیف ها و آموزش ها و خدمات انجام شده در کلینیک با خبر شوید

        


مراحل کاشت ابرو به روش SUT:

مرحله اول: ضدعفونی کردن وسایل

 

ضدعفونی کردم وسایل کاشت ابرو

تمامی وسایل مورد استفاده در کلینیک کاشت مو شیرزادگان با دقت بالا ضدعفونی و استریل می شوند. ضدعفونی کننده ابزار پزشکی با توجه به فرمولاسیون هایی که دارند، با محیط و وسایل سازگار هستند.  با استفاده از این مواد این امکان وجود دارد که به طور همزمان چند ابزار پزشکی را ضدعفونی کرد.این مواد خاصیت ضد باکتریایی، ضد قارچ، ضد باسیل سل و ضد ویروس دارد.

 

مرحله دوم: علامت گذاری ناحیه پشت سر

مرحله سوم: ضدعفونی کردن منطقه پشت سر

ضدعفونی کردن محل برداشت-کلینیک کاشت مو شیرزادگان اهواز

مرحله چهارم: تزریق بی حسی در منطقه پشت سر

تزریف بی حسی در محل برداشت کاشت ابرو کلینیک شیرزادگان اهواز

حدودا 10 الی 20 دقیقه زمان لازم است که پس از تزریق مواد بی حسی، ناحیه کاشت ابرو کاملا بی‌حس شود و فرد درد زیادی را حس نکند. البته با از بین رفتن اثر مواد بی‌حسی، پس از مدتی ممکن است کمی گزش یا سوزش پوست را احساس کنید که کاملا موقتی است. به هرحال، با وجود اینکه شرایط بدنی هر فرد و آستانه تحمل درد در افراد متفاوت است اما تصور درد زیاد کاشت ابرو درست نیست و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

مرحله پنجم: طراحی خط ابرو

طراحی خب ابرو

شکل و سبک موردنظر ابروها هم به سلیقه شما و هم با نظر و تجربه ما مشخص خواهد شد. با توجه به ویژگی‌های صورت شما، شکل صورت و سبک مورد علاقه شما، شکل نهایی ابرو طراحی می‌شود.

مرحله ششم: برداشت گرفت از پشت سر

در این مرحله، گرفت ها از ناحیه اهداکننده(پشت سر)، برداشته می شوند. این کار با استفاده از یک پانچ کوچک انجام می شود.سپس گرفت ها زیر میکروسکوپ تک تار شده تا آماده کاشت در محل مورد نظر شوند. لازم به ذکر است با توجه به تزریق ماده بی حسی در محل برداشت مو ،مرحله برداشت گرافت های مو که توسط دستگاه مخصوصی توسط تکنسین ماهر و با تجربه کلینیک شیرزادگان انجام خواهد شد ،زیباجو هیچ دردی را حس نخواهد کرد.

ابرو ها زیر میکروسکئپ تک تار می شوند

 

مرحله آخر: کاشت گرفت ها در محل رویش ابرو ها

در این مرحله،فولیکول های برداشته شده در ناحیه ابرو کاشته می شوند. این کار با دقت زیاد و با نظارت کامل خانم شیرزادگان انجام خواهد شد.

مراقبت های بعد از عمل کاشت ابرو: 

پوسته های ریزی که هر موی کاشته شده ایجاد می کند بعد از حدود 3 تا 7 روز خواهند ریخت. بعد از 7 روز پوسته های باقی مانده را با سایش ملایم از ابروهایتان بزدایید. در صورت بروز ناراحتی و خونریزی دست نگه دارید و دوباره دو روزبعد این کار را تکرار کنید. همچنین ممکن است پس ازاینکه پوسته ها ریختند، محل کاشت چند روز تا یک هفته بعد رنگ صورتی ملایمی به خود بگیرد.
بعضی از موهای کاشته شده بعد از 2 تا 3 هفته خواهند ریخت. این مسئله طبیعی است و رشد موها بعد از 3 تا 4 ماه دوباره آغاز می شود.
در بسیاری از بیماران 4 یا 5 روز بعد از عمل، به جز موهای جدید نشانه دیگری از عمل کاشت مو وجود ندارد. یک روز پس از عمل می توانید برای مرطوب نگه داشتن ابروها از اسپری سالین فولیکول (اسپری موی نمک) معمولی استفاده کنید. محلول را هر 2 یا 3 ساعت یکبار روی ابروهایتان اسپری کنید تا بطری خالی شود. از گذاشتن یخ روی موضع خودداری کنید. اما می توانید برای کاهش تورم، یخ را روی چشم ها یا پیشانی قرار دهید. برای مدت 3 تا 4 هفته بعد از عمل، از بودن بیش از اندازه در مقابل آفتاب خودداری کنید.
برای دیدن کلیپ ها و نتایج کاشت ابرو زیباجویانی که به کلینیک شیرزادگان مراجعه کرده اند، اینجا کلیک کنید

شست وشوی ابرو:

شما می توانید یک روز بعد از عمل کاشت ابرو، شست وشوی ابرویتان را آغاز کنید. برای این کار لطفا طبق توصیه های زیر عمل کنید:
صورت خود را با یک فنجان یا یک کاسه آب خیس کنید.
اگر از دوش استفاده میکنید با دست جلوی جریان آبرا بگیرید زیرا فشار آب نباید خیلی زیاد باشد.موهای ابرو را با شامپوی بچه به وسیله  انگشت به آرامی و با حرکت ملایم دست بشویید.
اجازه دهید شامپو 3 تا 5دقیقه روی موضع بماند. از ناخن برای شستن ابروهایتان استفاده نکنید و از ساییدن آن خودداری کنید. شامپو را به آرامی با یک کاسه یا یک فنجان آب یا جریان ملایم آب از دوش بشویید. توجه داشته باشید که فشار آب نباید زیاد و مستقیم باشد. ابروهایتان را با ملایمت با یک حوله خشک کنید و از ساییدن موضع برای خشک کردن ابرو بپرهیزید. این کار را دو بار در روز، 24 ساعت پس از عمل و به مدت یک هفته انجام دهید. بعد از یک هفته می توانید صورت خود را مثل همیشه بشویید. همچنین می توانید موضع را به آرامی بسایید تا پوسته هایی را که تا کنون نشسته بودید از ابروهایتان پاک کنید.دوباره می توانید مثل همیشه هر زمان که بخواهید دوش بگیرید. اما به خاطر داشته باشید که تا 7 روز بعد از عمل نباید آب با فشار مستقیم از دوش به ابروهایتان برخورد کند.

نتیجه یک هفته بعد از کاشت

نتیجه یک هفته بعد از کاشت ابرو

 برخی از مزایای کاشت ابرو به روش FUT:

  • نتایج طبیعی
  • دوره بهبودی کوتاه
  • عارضه جانبی کم
  • هزینه مقرون به صرفه
اگر به دنبال بهبود ظاهر ابروهای خود هستید، کاشت ابرو به روش FUT یک گزینه عالی است. با این حال، مهم است که قبل از انجام این روش با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا مطمئن شوید که این روش برای شما مناسب است.

نتایج کاشت ابرو در کلینیک شیرزادگان 

عمل کاشت ابرو، نتایج دائمی را به همراه دارد. این یکی از ویژگی های بسیار خوب پیوند ابرو است. اما کمی طول می کشد که نتایج کاشت، به طور کامل مشاهده شوند. معمولا 12 ماه طول می کشد که نتایج به صورت کامل دیده شوند. البته بعد از 2 هفته مقداری از موهای پیوندی می افتند که این بخشی از بهبودی است. یکی از نکاتی که باید توجه کرد، کوتاه کردن مرتب ابروها می باشد .
اولین کوتاهی ابرو برای زیباجویانی که در کلینیک شیرزادگان کاشت ابرو انجام داده اند توسط خانم شیرزادگان انجام خواهد شد.

خطرات و عوارض کاشت ابرو

عمل کاشت و یا پیوند ابرو، عوارض احتمالی چندانی در پی ندارد. به ندرت دیده شده که عوارضی پس از کاشت ابروها ظاهر شود. اما نادر ترین عارضه بعد از عمل، تورم و کبودی است که به زودی رفع می شود. این عوارض بسیار نادر هستند. به طور کلی پیوند ابرو، خطر جدی و عارضه ای را به دنبال ندارد و همه می توانند این عمل را انجام دهند.

بهبود و ریکاوری عمل کاشت ابرو در کلینیک شیرزادگان:

پس از کاشتن ابروها، یک ریکاوری و بهبودی بی درد در انتظار شماست!
ریکاوری در این روش بدون هیچ دردی است. همچنین ممکن است در 3 یا 4 روز پس از عمل کاشت ابرو، اطراف چشم شما کبود شود و یا دچار ورم شود اما این طبیعی است. در روز 5 پس از انجام کاشت، دیگر هیچ گونه عوارض و علائمی از کاشت ابرو ظاهر نمی شود. کم کم می توانید نتایج کاشت ابرو را ملاحظه کنید.

استفاده از رنگ و مواد شیمیایی بعد از عمل کاشت ابرو

توصه می شود  حداقل به مدت سه ماه از هیچ گونه رنگ و یا مواد شیمیایی در ابروهای کاشته شده و یا حتی موهای کاشته شده استفاده نشود.
دسته ها: کاشت ابرو
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
3.8
Print

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر